dilluns, 13 de maig del 2013

PRESENTACIONS / PRESENTACIONES DE ANTOLOGÍA





Aquest proper dissabte 18 de maig a la Casa de León (Carrer Pez nº 6) de Madrid hi haurà dues presentacions de llibres de microrelats, ambdós editats per l'editorial dirigida per Mariano Zurdo, Talentura Libros. 

A les 12 hores es presentarà el llibre de la barcelonina Susana Camps "Viaje imaginario al Archipiélago de las Extinta", presenta Rosana Alonso. 
I a les 13 hores l'esperada presentació del llibre "De antología. La logia del microrrelato".

L'edició, a càrrec de Rosana Alonso i Manu Espada, recull a 69 microrelatistes i 138 microrelats inèdits que copsen el panorama literari actual del que s'anomena la generació blogger del microrelat.
La forta aposta de l'editorial Talentura pel gènere (l'editorial publicarà dos llibres més de microrelats properament) i l'entusiasta tasca dels antòlegs fa preveure que el resultat sigui una micro, gran antologia.








Per a més informació sobre la presentació i els llibres:

http://logiadelmicrorrelato.blogspot.com.es/


http://talenturalibros.blogspot.com.es/

http://losmartesmicro.blogspot.com.es/












Este próximo sábado 18 de mayo en la Casa de León (Calle Pez nº 6) de Madrid se celebrarán dos presentaciones de libros de microrrelatos, dos volúmenes editados por la editorial dirigida por Mariano ZurdoTalentura Libros. 

A las 12 horas se presentará el libro de la barcelonesa Susana Camps "Viaje imaginario al Archipiélago de las Extinta", presenta Rosana Alonso. 
Y a las 13 horas la esperada presentación del libro "De antología. La logia del microrrelato".

La edición, a cargo de Rosana Alonso y Manu Espada, recoge a 69 microrrelatistas y 138 microrrelatos inéditos que reflejan el panorama literario actual de la que se etiqueta como generación blogger del microrrelato.
La fuerte apuesta de la editorial Talentura por el género (la editorial publicará dos libros más de microrrelatos próximamente) y la entusiasta tarea de los antólogos hace preveer que el resultado sea una micro, gran antología.






Para más información sobre la presentación y los libros: