dimecres, 8 de gener del 2014

MICROCLUB DE LECTURA GENER / ENERO: JUAN JACINTO MUÑOZ RENGEL





*Juan Jacinto Muñoz Rengel.




Estrenem el nou any amb la primera entrega de microrelats de la sessió de gener del Microclub de Lectura amb l'autor malagueny Juan Jacinto Muñoz Rengel.


Durant les properes setmanes gaudirem dels textos del seu llibre "El libro de los pequeños milagros" (Páginas de Espuma, 2013) de la mà de Jesús Esnaola, n'esperem la vostra participació.


I us anunciem que, apart del xat de cloenda amb l'autor del dilluns 27 de gener, aquesta sessió contarà amb la presentació del llibre a La Microbiblioteca (Biblioteca Esteve Paluzie) el divendres 24 de gener a les 19 hores.


Per accedir al Microclub cliqueu aquí o al mateix logo.









*Juan Jacinto Muñoz Rengel.




Estrenamos el nuevo año con la primera entrega de microrrelatos de la sesión de enero del Microclub de Lectura con el autor malacitano Juan Jacinto Muñoz Rengel.


Durante las próximas semanas disfrutaremos de los textos de su libro El libro de los pequeños milagros (Páginas de Espuma, 2013) de la mano de Jesús Esnaola, esperamos vuestra participación.


Y os anunciamos que, aparte del chat final con el autor el lunes 27 de enero, esta sesión contará con la presentación del libro en La Microbiblioteca (Biblioteca Esteve Paluzie) el viernes 24 de enero a las 19 horas.


Para acceder al Microclub clicad aquí o en el mismo logo.