dimecres, 1 de febrer del 2012

SOBRE EL MICROCONCURS / SOBRE EL MICROCONCURSO




*Concurs de castells de Tarragona  /
Concurso de "castells" (torres humanas) de Tarragona  (Colla Vella Xiquets de Valls)



Finalitzada la convocatòria del mes de gener del microconcurs de Lamicrobiblioteca volem fer algunes aclaracions.
Donada la confusió pel fet de publicar els guanyadors mensuals com a finalistes i després publicar els microrelats que arriben a les deliberacions finals del jurat de cada mes, d'ara en endavant anomenarem cada mes com a guanyadors mensuals aquells microrelats que passaran a la gran final del mes de juny.


Aquest mes hem rebut microrelats de La Rioja (Argentina), Morarzarzal, Freiburg (Alemanya), Barcelona, San Fernando, Barberà del Vallès, entre d'altres localitats.
Dijous 9 de febrer es publicarà el veredicte de la convocatòria de gener, i ja es pot participar en la de febrer des d'avui mateix.
Moltes gràcies.







Finalizada la convocatoria del mes de enero del microconcurso de Lamicrobiblioteca deseamos realizar algunas aclaraciones.
Dada la confusión por el hecho de publicar los ganadores mensuales como  finalistas y después publicar los microrrelatos que llegan a las deliberaciones finales del jurado de cada mes, desde ahora en adelante nombraremos cada mes como ganadores mensuales aquellos microrrelatos que pasarán a la gran final del mes de junio.


Este mes hemos recibido microrrelatos de La Rioja (Argentina), Morarzarzal, Freiburg (Alemania), Barcelona, San Fernando, Barberà del Vallès, entre otras localidades.
El jueves 9 de febrero se publicará el veredicto de la convocatoria de enero, y ya se puede participar en la de febrero desde hoy mismo.
Muchas gracias.