dijous, 20 de setembre del 2012

PRESENTACIÓ / PRESENTACIÓN: MAR DE PIRAÑAS






El proper dijous 27 de setembre a les 19:30 hores a l'Ateneu Barcelonès (C/Canuda 6 de Barcelona) es realitzarà la presentació  organitzada per l'ACEC de l'antologia de microrelats : "Mar de Pirañas : los nuevos nombres del microrrelato español" (Menoscuarto, 2012) editada pel crític literari i professor de Literatura Espanyola Contemporània de la Universitat Autònoma de Barcelona Fernando Valls.

La presentació anirà a càrrec de la narradora Cristina Fernández Cubas i del poeta, traductor i professor José María Micó. Les escriptores i escriptors antalogats presents llegiran una mostra de la seva obra.







El próximo jueves 27 de septiembre a las 19:30 horas en el "Ateneu Barcelonès" (C/Canuda 6 de Barcelona) se realizará la presentación, organizada por la ACEC, de la antología de microrrelatos : Mar de Pirañas : los nuevos nombres del microrrelato español (Menoscuarto, 2012) editada por el crítico literario y profesor de Literatura Española Contemporánea de la "Universitat Autònoma de Barcelona" Fernando Valls.

La presentación correrá a cargo de la narradora Cristina Fernández Cubas y del poeta, traductor y profesor José María Micó. Las escritoras y escritores antalogados presentes leerán una muestra de su obra.