dimecres, 3 de febrer del 2016

PARACUENTOS 2016: RADIO DIGITAL BLUE







El projecte "Paracuentos", iniciat el 2013, continua aquest 2016.

"Paracuentos" és un projecte destinat a promoure i recolzar el desenvolupament literari d'escriptors i escriptores, tan els que s'inicien com els que volen fer conèixer la seva obra. 
"Paracuentos" també és un espai radiofònic emès a Radio Digital Blue, emisora argentina que emet per internet des del qual es difon l'obra d'autors i autores de microrelat i relat curt en castellà i en el qual hi col·labora el blog Cirujano de Letras.

Si escriviu microrelats, encara que no tingueu obra publicada, i us intereressa participar-hi cal que envieu un correu electrònic a ponfiel@gmail.com indicant l'assumpte "Autor para Paracuentos" i adjuntar una breu biografia, ressenyes literàries si s'escau, i tres microrelats.

Els textos s'emetran en successius programes els dilluns no festius a les 20 hores (hora argentina) i se'n farà ressò a diversos espais virtuals.

Més informació als blogs:
http://www.paracuentos1.blogspot.com.es/
http://cirujanosdeletras.blogspot.com.es/









El proyecto "Paracuentos", iniciado en 2013, continúa este 2016.

"Paracuentos" es un proyecto destinado a promover y apoyar el desarrollo literario de escritores y escritoras, tanto los que se inician como los que desean divulgar su obra. 
"Paracuentos" también es un espacio radiofónico emitido en Radio Digital Blue, emisora argentina que emite por internet desde el que se difunde la obra de autores y autoras de microrrelato y relato corto en castellano y en el que colabora el blog Cirujano de Letras.

Si escrivís microrrelatos, aunque no tengáis obra publicada, y os intereresa participar, debéis enviar un correo electrónico a ponfiel@gmail.com indicando el asunto "Autor para Paracuentos" y adjuntar una breve biografía, reseñas literarias si es el caso, y tres microrrelatos.

Los textos se emitirán en succesivos programas los lunes no festivos a las 20 horas (hora argentina) y se divulgarán en diversos espacios virtuales.

Más información en los blogs:
http://www.paracuentos1.blogspot.com.es/
http://cirujanosdeletras.blogspot.com.es/