dilluns, 21 de setembre del 2020

SUSPENSIÓ ACTE LLIURAMENT DE PREMIS 2020 / SUSPENSIÓN ACTO ENTREGA DE PREMIOS 2020

 



Degut a la situació sanitària actual i a les mesures vigents de control de la COVID-19, es suspèn l'acte de lliurament de premis del Concurs de Microrelats organitzat per l'Ajuntament de Barberà i la Biblioteca Esteve Paluzie que havia de tenir lloc el divendres 25 de setembre a les 19:00 hores.

 

S'informarà a la ciutadania de les activitats de la propera temporada de La Microbiblioteca i de la Xena edició del Concurs, que començarà l'1 d'octubre, com també de les condicions i horari de la recollida d'exemplars del llibre recull amb el que s'obsequia als i les participants al concurs i a les persones interessades en obtenir-lo.

 

Esperem que la propera celebració de lliurament de premis la puguem gaudir entre tots i totes amb normalitat, i havent superat aquests moments difícils pel conjunt de la població.






Debido a la situación sanitaria actual y a las medidas vigentes de control de la COVID-19, se suspende el acto de entrega de premios del Concurso de Microrelatos organizado por el Ayuntamiento de Barberà y la Biblioteca Esteve Paluzie que tenía que tener lugar el viernes 25 de septiembre a las 19:00 horas.

 

Se informará a la ciudadanía de las actividades de la próxima temporada de La Microbiblioteca y de la Xª edición del Concurso, que empezará el 1 de octubre, como también de las condiciones y horario de la recogida de ejemplares de la antología con la que se obsequia a los y las participantes del concurso y a las personas interesadas en obtenerlo.

 

Esperamos que la próxima celebración de entrega de premios la podamos disfrutar entre todos y todas con normalidad, y habiendo superado estos momentos difíciles para el conjunto de la población.