dissabte, 9 de juny del 2012

VENDAVAL DE MICRORRELATOS 2012






El proper 24 de juny a les 12 hores (fus horari d'Argentina) i durant les dues hores següents tindrà lloc la IV edició del "Vendaval de Microrrelatos".


Què és el Vendaval?
Un Vendaval de Microrelats és un aconteixement internacional en el qual el microrelat n'és el protagonista. Durant dues hores, el dia escollit, el bloc del Vendaval s'alimentarà de ficcions breus enviades en aquest plaç. Un cop finalitzat aquest es quedarà "flotant" a la blocosfera fins la seva pròxima edició.


Aquest any el Vendaval l'organitza l'equip de Triple C ("Cofradía del Cuento Corto") format per Caro Fernández, Danik Lammá, Leo Mercado, Patricia Nasello i Sandra Montelpare.


Per saber-ne els requisits de participació, horaris internacionals i participar en els jocs previs al dia 24 consulteu el bloc:


http://vendavaldemicros2012.blogspot.com.ar/







El próximo 24 de junio a las 12 horas (huso horario de Argentina) y durante las dos horas siguientes tendrá lugar la IV edición del Vendaval de Microrrelatos.

Qué es el Vendaval?
Un Vendaval de Microrrelatos es un acontecimiento internacional en el que el microrrelato es el protagonista. Durante dos horas, en la fecha elegida, el blog del Vendaval se alimentará de "soplos", ficciones breves enviadas en ese plazo. Una vez finalizado se quedará "flotando" en la blogosfera hasta su próxima edición.

Este año el Vendaval lo organiza el equipo de Triple C (Cofradía del Cuento Corto) formado por Caro Fernández, Danik Lammá, Leo Mercado, Patricia Nasello y Sandra Montelpare.

Para saber los requisitos de participación, horarios internacionales y participar en los juegos previos al dia 24 consultad el blog: