dijous, 17 de setembre del 2020

DEDICATÒRIA: MICRORRELATOS, D' ASUN GÁRATE IGUARÁN

 



Comencem la temporada 2020-21, i ho fem de la manera que més ens agrada, amb un llibre dedicat pel fons de La Microbiblioteca.

Asun Gárate Iguarán ha participat nombroses vegades al Microconcurs de La Microbiblioteca, guanyant vàries convocatòries mensuals.

Molt agraïts per la dedicatòria i el llibre, que sentim en part nostre.

Moltes gràcies!!




*Asun Gárate Iguarán.


Asun Gárate Iguarán (Donostia-San Sebastián, 1964), resident a Bilbao, és Llicenciada en Veterinària, mestressa de casa i escriptora.
Sempre li ha agradat escriure, i fa aproximadament vuit anys que assisteix a cursos d'escriptura, majoritàriament on-line.
Ha participat i guanyat nombrosos concursos de microrelat i relat breu, que reconeixen el seu estil i món narratiu personal. 
Microrrelatos 2011-2019 (Círculo Rojo, 2020) és el seu primer llibre publicat on recull els microrelats guanyadors i finalistes escrits en aquest període.









Niños

Anochece en el Parque del Olvido. Las tinieblas y un frío mortal se extienden por todos los rincones. Sin embargo, las madres no se marchan y siguen columpiándolos mientras les cantan y les sonríen con lágrimas en los ojos, para que no tengan miedo ni se sientan solos, ellos, los niños colgados de las ramas.

Asun Gárate Iguarán




Nens

Cau la nit al Parc de l'Oblit. Les tenebres i un fred mortal s'estenen per tots els racons. No obstant, les mares no se'n van i segueixen gronxant-los mentre els hi canten i somriuen amb llàgrimes als ulls, perquè no tinguin por ni se sentin sols, ells, els nens penjats de les branques.

Asun Gárate Iguarán (traducció del castellà d'A. Guri)











Empezamos la temporada 2020-21, y lo hacemos de la manera que más nos gusta, con un libro dedicado para el fondo de La Microbiblioteca.

Asun Gárate Iguarán ha participado numerosas veces en el Microconcurso de La Microbiblioteca, ganando varias convocatorias mensuales.

Muy agradecidos por la dedicatoria y el ejemplar del libro, que sentimos en parte nuestro.

¡¡Muchas gracias!!




*Asun Gárate Iguarán.


Asun Gárate Iguarán (Donostia-San Sebastián, 1964), residente en Bilbao, es Licenciada en Veterinaria, ama de casa y escritora.
Siempre le ha gustado escribir, y hace aproximadamente ocho años que asistei a cursos de escritura, mayoritáriamente on-line.
Ha participado y ganado numerosos concursos de microrrelato y relato breve, que reconocen su estilo y mundo narrativo personal. 
Microrrelatos 2011-2019 (Círculo Rojo, 2020) es su primer libro publicado donde recoge los microrrelatos ganadores y finalistas escritos en este período.









Uno de los nuestros

Nos enviaban de una patada a las duras calles. Y en las duras calles nosotros dábamos patadas a piedras, a perros, a papeleras. A veces a una pelota. Uno de nosotros, un tío con suerte, acabó lanzando la pelota tan lejos que alcanzó la luna. Luego los demás lo veíamos en la tele, celebrábamos sus goles con una euforia desmesurada y le pedíamos autógrafos cuando volvía al barrio en su descapotable. Decía que el fútbol no lo había cambiado, que seguía siendo uno de los nuestros. No mentía, jamás nos denunció. Y eso que siempre que venía le robábamos el reloj, la cartera y las cuatro ruedas del coche.

Asun Gárate Iguarán






Fitxa bibliogràfica

Signatura N Gar
Classificació 834.4"20"
Autora Gárate Iguarán, Asun
Títol Microrrelatos 2011-2019 / Asun Gárate Iguarán
Edició Primera edición
Publicació Almería : Círculo Rojo Editorial, febrero 2020
Descripció física 85 pàgines ; 23 cm
ISBN / ISSN 9788413387253
Matèria Microrelats