dilluns, 27 de desembre del 2021

TORNEM / VOLVEMOS EL 2022

 





El blog de La Microbiblioteca s'acomiada fins l'any vinent.

La Biblioteca Esteve Paluzie, amb el seu fons especialitzat dedicat al gènere microrelat, romandrà oberta en horari especial de Nadal.



En aquest 2021 que deixem enrere, de nou marcat per la pandèmia, volem tornar a donar les gràcies a totes les persones que han fet possible que els serveis de la Biblioteca funcionessin, i a vosaltres, usuaris i usuàries que heu seguit utilitzant-los.

I us recordem que fins l'última campanada del 31 de desembre podeu enviar els vostres microrelats al Microconcurs dins la convocatòria mensual.



Bon 2022!









El blog de La Microbiblioteca se despide hasta el próximo año.

La Biblioteca Esteve Paluzie, con su fondo especializado dedicado al género microrrelato, se mantendrá abierta en horario especial de Navidad.


En este 2021 que dejamos atrás, de nuevo marcado por la pandemia, queremos volver a dar las gracias a todas las personas que han hecho posible que los servicios de la Biblioteca funcionaran, y a vosotros, usuarios y usuarias que habéis seguido utilizándolos.


Y os recordamos que hasta la última campanada del 31 de diciembre podéis enviar vuestros microrrelatos al Microconcurso dentro de la convocatoria mensual.



¡Feliz 2022!