divendres, 12 de setembre del 2014

QUIMERA 370, MIGUELÁNGEL FLORES








Dins la secció "Los pescadores de perlas" del número 370 corresponent al mes de setembre de la revista Quimera podem llegir els microrelats inèdits de Miguelángel Flores (Córdoba, 1967), escriptor de microrelats i obres de teatre de les quals també n'exerceix d'actor i director. Ha escrit, entre d'altres, les obres de teatre "Consuélame, Consuelo" conjuntament amb Moisés Ramírez i "Anda que no te quiero" i ha estat inclòs en vàries antologies i reculls del gènere microrelat, entre elles "De antología: la logia del microrrelato" (Talentura, 2013. Edició de R. Alonso i M. Espada). Finalista dos anys consecutius del concurs de microrelats "Relatos en Cadena", ha guanyat o quedat finalista en numerosíssims premis. Condueix el club de lectura de microrelat de la microllibreria Diarium i aquest novembre publicarà a l'editorial Talentura el seu primer llibre de microrelats "De lo que quise sin querer".



Ja hi ha disponible el nou número de la revista per consultar a sala a la Biblioteca Esteve Paluzie.







*Miguelángel Flores.



Dentro la sección Los pescadores de perlas del número 370 correspondiente al mes de septiembre de la revista Quimera podemos leer los microrrelatos inéditos de Miguelángel Flores (Córdoba, 1967), escritor de microrrelatos y obras de teatro en las cuales también ejerce de actor y director. Ha escrito, entre otras, las obras de teatro Consuélame, Consuelo conjuntamente con Moisés Ramírez y Anda que no te quiero y ha sido incluido en varias antologías y recopilatorios del género microrrelato, entre ellas De antología: la logia del microrrelato (Talentura, 2013. Edición de R. Alonso y M. Espada). Finalista dos años consecutivos del concurso de microrrelatos Relatos en Cadena, ha ganado o quedado finalista en numerosísimos premios. Conduce el club de lectura de microrrelato de la microlibrería Diarium y este noviembre publicará en la editorial Talentura su primer libro de microrrelatos De lo que quise sin querer.



Ya está disponible el nuevo número de la revista para consultar en sala en la Biblioteca Esteve Paluzie.










En serie

Mañana quizás, si vuelve a pasar, le diga primero lo guapa que es. Aquello de los ojos como luceros, lo del pelo como la seda, lo bien que huele cuando aparece. Tengo que cuidar más esos detalles antes de entrar a matar. Hoy ya no, mañana. Hoy es tarde. Ésta ya no puede oírme. Ni a mí, ni a nadie.

Miguelángel Flores




Fitxa bibliogràfica / Ficha bibliográfica

SignaturaR                  80 Qui
Classificació                80(05)
Títol                            Quimera : revista de literatura
Publicació                   Mataró : Ediciones de Intervención Cultural, 1980-
Periodicitat                  Mensual
Descripció física           Il. ; 28 cm
Descripció física           N. 1 (nov. 1980)-
ISBN / ISSN                0211-3325
Matèria                        Literatura Revistes