dilluns, 23 de gener de 2023

QUIMERA 469: PAZ MONSERRAT REVILLO



 



Dins la secció "Los pescadores de perlas" del número 469 (gener) de la revista Quimera, podem llegir els microrelats inèdits de Paz Monserrat Revillo (Tortosa, 1962), biòloga de formació i professora d'institut de professió. Viu a Molins de Rei (Barcelona).
Ha publicat el llibre de relats Hormonautas (Nazarí, 2015) i conjuntament amb Jordi de Manuel100 situacions extraordinàries a l'aula (Cossetània, 2014) i el de microrelats Jardinería de interior (Enkuadres, 2019), finalista del Premio Setenil.
Els seus microrelats han estat inclosos en antologies com Mar de pirañas, nuevas voces del microrrelato español (Menoscuarto, 2012. Edició de F. Valls) i Los pescadores de perlas: los microrrelatos de Quimera (Montesinos, 2019. Edició de Ginés S. Cutillas) i han guanyat diversos certàmens literaris, entre ells la VII edició del Microconcurs de La Microbiblioteca.

Des de gener de 2013 gestiona el blog Crónicas desenfocadas.


Ja hi ha disponible el número de la revista a la Biblioteca Esteve Paluzie








*Paz Monserrat Revillo.


Dentro de la sección Los pescadores de perlas del número 469 (enero) de la revista Quimera, podemos leer los microrrelatos inéditos de Paz Monserrat Revillo (Tortosa, 1962) es bióloga de formación y profesora de instituto de profesión. Vive en Molins de Rei (Barcelona).

Ha publicado el libro de relatos Hormonautas (Nazarí, 2015) y conjuntamente con Jordi de Manuel, 100 situacions extraordinàries a l'aula (Cossetània, 2014) y el de microrrelatos Jardinería de interior (Enkuadres, 2019), finalista del Premio Setenil.
Sus microrrelatos han sido incluïdos en antologías como Mar de pirañas, nuevas voces del microrrelato español (Menoscuarto, 2012. Edición de F. Valls) y Los pescadores de perlas: los microrrelatos de Quimera (Montesinos, 2019. Edición de Ginés S. Cutillas) y han ganado diversos certámenes literarios, entre ellos la VII edición del Microconcurso de La Microbiblioteca.

Desde enero de 2013 gestiona el blog Crónicas desenfocadas.


Ya está disponible el número de la revista en la Biblioteca Esteve Paluzie











La tristeza original

Para ella lo más complicado no fue el primer pecado, sino el primer duelo. No resultó nada fácil ser la madre tanto de la víctima como del verdugo del primer asesinato. Y menos aún saber que la humanidad entera descendería de Caín, y no del bueno de Abel.

Paz Monserrat Revillo







Fitxa bibliogràfica

Signatura R 80 Qui
Classificació 80(05)
Títol Quimera : revista de literatura
Publicació Mataró : Ediciones de Intervención Cultural, 1980-
Periodicitat Mensual
Descripció física Il. ; 28 cm
Descripció física N. 1 (nov. 1980)-
ISBN / ISSN 0211-3325
Matèria Literatura Revistes