dilluns, 8 de maig del 2023

DEDICATÒRIA IN CRESCENDO

 





Moltes gràcies a Josep Maria Arnau de Bolós pel donatiu dedicat del seu llibre In crescendo (Témenos Edicions, 2023).

In crescendo és la traducció al castellà del llibre en català de contes i microrelats Atrapat (Témenos Edicions, 2021), amb l'ordre dels textos canviat per poder mostrar el pas progressiu del microrelat al conte.


I, el dissabte 20 de maig a les 12:00, l'autor us espera a la presentació del llibre a Madrid, a la Escuela de Escritores (C/ Covarrubias 1), amb la presència de l'editor Carles Cervelló i el poeta José Félix Olalla.






*Josep Maria Arnau.


Josep Maria Arnau de Bolós (Barcelona, 1954) és metge. Ha exercit als Hospitals Universitaris Vall d'Hebron i Bellvitge, i ha estat professor de les Universitats de Barcelona i Autònoma de Barcelona.
Format a l'Escola d'Escriptura de l'Ateneu Barcelonès, escriu microrelats i contes.
Els seus microrelats han sigut valorats en varis concursos (Wonderland, La Microbiblioteca, Relatos en Cadena) i seleccionats en diverses antologies. 
Ha escrit el llibre de contes i microrelats Atrapat (Témenos Edicions, 2021), publicat el 2023 en castellà amb el títol de In crescendo.










Instinto maternal

Se acercó al cuerpo enfundado en negro, aplastado contra la roca. Comprobó que no se movía y que los ojos no parpadeaban. Aquellas extrañas alas servían para volar, pero ¿y todo lo demás? Desconfiada, el águila se movió con precisión para no tocar ni el casco rojo ni las gafas oscuras hechas trizas en el suelo. Ya tenía cerca a los aguiluchos. Tendría que consolarlos, todavía estaban asustados. Por suerte, había llegado a tiempo de interceptarlo.

Josep Maria Arnau












Muchas gracias a Josep Maria Arnau de Bolós por el donativo dedicado de su libro In crescendo (Témenos Edicions, 2023).

In crescendo es la traducción al castellano del libro en catalán de cuentos y microrrelatos Atrapat (Témenos Edicions, 2021), con el orden de los textos cambiado para poder mostrar el paso progresivo del microrrelato al cuento.


Y, el sábado 20 de mayo a las 12:00, el autor os espera en la presentación del libro en Madrid, en la Escuela de Escritores (C/ Covarrubias 1), con la presencia del editor Carles Cervelló y el poeta José Félix Olalla.




*Josep Maria Arnau con el escritor y docente Franco Chiaravallotti 
en la presentación en Barcelona..



Josep Maria Arnau de Bolós (Barcelona, 1954) es médico. Ha ejercido en los hospitales Hospital Universitari Vall d'Hebron y Hospital Universitari de Bellvitge, y ha sido profesor de las universidades de Barcelona y Autònoma de Barcelona.
Formado en la Escola d'Escriptura de l'Ateneu Barcelonès, escribe microrrelatos y cuentos.
Sus microrrelatos han sido valorados en varios concursos (Wonderland, La Microbiblioteca, Relatos en Cadena) y seleccionados en diversas antologías. Ha escrito el libro de cuentos y microrrelatos Atrapat (Témenos Edicions, 2021) publicado en 2023 en castellano con el título de In crescendo.








Almas gemelas

En la oscuridad, el francotirador seguía apostado en la ventana. buscaba con los prismáticos cualquier atisbo de luz en el frente enemigo.
El frío le atenazaba. Dio otra calada al cigarrillo y echó la última ojeada a su zona antes del cambio de turno. Por un momento le pareció ver una chispa de luz intermitente. Cogió el fusil y enfocó la mira telescópica.
Llegó a ver el brillo de un cigarrillo detrás de la mira de un fusil. Justo antes de oír el chasquido metálico de la bala atravesando su casco.

Josep Maria Arnau





Fitxa bibliogràfica

Signatura N Arn
Classificació 833.4"20"
Autor Arnau de Bolós, Josep M.
Títol In crescendo / Josep Maria Arnau
Edició 1ª edición
Publicació Barcelona : Témenos Edicions, enero de 2023
Descripció física 162 pàgines ; 20 cm
ISBN / ISSN 9788412654707
Matèria Microrelats
Títol secundari Atrapat. Castellà